nsów. Choć SEO dziś wymaga ogromu pracy i nakładów finansowych, to w długim horyzoncie czasowym daje szereg pozytywnych korzyści. Jest po prostu nie do przecenienia. Pozycjonowanie stron sprawia, iż przez kilka lat można być wysoko w wynikach wyszukiwania, co daje szansę na zdobycie nowego ruchu. Ruch na stronie internetowej to przecież nowi klienci. Warto mieć tego świadomość i inwestować w SEO!
Cytat z Wikipedii, hasło: Linkowanie
Obecnie linkowanie to najważniejszy element mający wpływ na pozycję stronypotrzebny przypis, aczkolwiek wyszukiwarka Google, najpopularniejsza w Polsce strona tego typu, stale próbuje ograniczyć wartość tego wskaźnika na rzecz innych wyszukiwarek jak Bing czy Yahooniejasne.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linkowanie
SEO, a pozycjonowanie
Jak mogłoby się wydawać SEO oraz pozycjonowanie są tym samym, jednak nie jest to do końca prawdą. Pojęcia te chociaż zahaczają o tą samą tematykę, różnią się od siebie. Faktem jest, że obydwa te działania odnoszą się do celu, którym jest jak najwyższy wynik wyszukiwanej frazy w przeglądarce. Jaka jest więc różnica między tymi pojęciami? SEO oznacza dostosowanie strony internetowej do odpowiedniego jej postrzegania przez przeglądarkę, żeby dana strona znalazła się wysoko w rankingach wyszukiwania. Natomiast pozycjonowanie oznacza cały szereg działań podejmowanych w celu polepszenia pozycji strony, w których skład wchodzi również pojęcie SEO. Jak więc widać nie są ty pojęcia synonimiczne.